Alla inlägg under augusti 2012

Av iitsmmyllife - 21 augusti 2012 10:31

Tillbaka i skolan igen.. Känns ju lite sådär :/

Av iitsmmyllife - 17 augusti 2012 22:14

Varit i Norge med älskling i två dagar :) Sovit på ett jättefint hotell och varit på tusenfryd :) Haft super kul! Tack älskling :*




Nu ska vi sova!
Puss alla!;*

:)

Av iitsmmyllife - 15 augusti 2012 09:35

Nyss vaknat, ligger och kollar på min fina älskling som fortfarande sover :)
Ska försöka sova lite till. Är så sleten! :/



Puss alla!;*

Av iitsmmyllife - 14 augusti 2012 23:51

Var bara tvungen att slänga in ett inlägg nu! :d

Vaknade nyss av något konstigt ljud, blev så klart rädd så ringde S, så han fick gå utanför mig och kolla vad det var. Sen helt plötsligt stod älskling framför mig! :d Så underbart att få träffa och pussa på honom igen, även om det inte var så längesen ^^ Så nu äntligen, ska jag få sova ordenkligt bredvid min underbara, fina pojkvän! :) Är så fruktansvärt lycklig :) Och imorgon ska jag tydligen få mig en överraskning! Undrar vad det är ;)



Älskar dig min underbara! Du är det bästa som finns. Jag älskar dig! Puss :*



Puss alla underbart fina! ;***

Av iitsmmyllife - 13 augusti 2012 15:04

Har nästan inte gjort något inlägg sen den 24/7! :O Nu får jag allt ta tag i detta och blogga förfullt :) 


Tisdagen den 24e ^^

Gjorde mig fin och gick och mötte K och F :) Fick ,ig cigaretter och en cola :d Vilket gjorde min dag ^^ Sedan gick vi hem till K och kollade på film och åt godis, chips och dipp ^^ Sen gick jag och mötte min bästa vän och blev med till henne en sväng :) Sen gick jag hem till mig och lagade lite mat och umgicks mä pappa, så kom älskling :) 


Onsdagen den 25e ^^ 

Vaknade vid 7 :O Åt lite och la mig och kollade på tv :) Gjorde tårta, sen kom min fina vän :) Så vi gick på stan en sväng, kollade på kläder till mig och sen gick vi hem till mig, åt mat och tårta :d Sen gick hon hem, så mötte jag C :) Satt och pratade med henne och lite så ^^ Sen gick hon, så gick jag och mötte E, så gick vi och köpte fika och så satt vi och pratade :) Sen vid 23, gick jag hem till mig :) 


Torsdagen den 26e ^^ 

Vakna, gick och mötte E, var med V och A ett tag, var och åt med älskling. Gick och var med E igen, fikade. Sen så gick vi och bada :) Sov hos E ^^ Gick ut en sväng och träffade R också :)


Fredagen den 27e ^^ 

Vi vaknae, så gjorde oss iordning :) Så gick jag och mötte A :) Gick sen på stan lite för mig själv ^^ Träffade några vänner :P Sen gick jag hem, duschade, sminkade mig och sen gick jag och mötte J :) Sen drog vi till en fest :) Minns inte så mycket mer av kvällen, men sen gick jag till E och sov där ^^ 


Lördagen den 28e ^^ 

Gjorde ingenting på hela dagen, och det var underbart! 


Söndagen 29e ^^ 

Och fortsatte med det dagen efter ;)


Måndag-Torsdag 

Jobbade från 9-15. Sen gick jag hem och tog det lugnt! :) Var med några vänner och så men ingenting ansträngande ^^ 


Torsdagen-Lördagen den 2e-4e ^^

Blev bjuden på Arvika hamnfest av några kompisar :) Festade loss och hade det super :d  


Ska nu gå och äta, så jag fortsätter med de sista dagarna direkt jag har tid :)





Puss alla! ;* 

Av iitsmmyllife - 12 augusti 2012 01:36

Jag är så fruktansvärt trött på att jag alltid ska finnas för alla mina vänner, men vart fan är ni när jag mår dåligt och behöver någon?! Just nu har jag så otroligt mycket jag behöver få ur mig, men har ingen som kan lyssna på mig och stötta mig nu, när jag väl behöver det! Har hjälpt alla så mycket jag kunnat, låtit mig själv gå under så att jag kunnat lyfta andra till toppen. Nu är det jag som behöver någon! Just precis nu! Inte imorgon, inte sen utan just nu! 

Av iitsmmyllife - 8 augusti 2012 23:36

Jag skäms! Har varit så upptagen med att försöka laga mig själv och allt runt mig att jag helt och hållet struntat i att blogga. Började ju faktiskt blogga för att få ur mig lite av det jag behöver och vill ha sagt!



Har iallafall inte gjort direkt mycket sedan jag bloggade sist ^^ Har försökt att fixa min dator som pajade när älsklingen hade "fest", fick dock ingen som helst ordning på den så nu ska jag försöka flörta till mig en ny ;) Får väll se hur det går ^^


Lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera, men nu ska jag krypa ner bredvid hjärtat mitt och försöka att sova :)


Du gör mig hel, min underbara! <3




Puss alla! ;*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards