Direktlänk till inlägg 13 augusti 2012

Långt inlägg ^^

Av iitsmmyllife - 13 augusti 2012 15:04

Har nästan inte gjort något inlägg sen den 24/7! :O Nu får jag allt ta tag i detta och blogga förfullt :) 


Tisdagen den 24e ^^

Gjorde mig fin och gick och mötte K och F :) Fick ,ig cigaretter och en cola :d Vilket gjorde min dag ^^ Sedan gick vi hem till K och kollade på film och åt godis, chips och dipp ^^ Sen gick jag och mötte min bästa vän och blev med till henne en sväng :) Sen gick jag hem till mig och lagade lite mat och umgicks mä pappa, så kom älskling :) 


Onsdagen den 25e ^^ 

Vaknade vid 7 :O Åt lite och la mig och kollade på tv :) Gjorde tårta, sen kom min fina vän :) Så vi gick på stan en sväng, kollade på kläder till mig och sen gick vi hem till mig, åt mat och tårta :d Sen gick hon hem, så mötte jag C :) Satt och pratade med henne och lite så ^^ Sen gick hon, så gick jag och mötte E, så gick vi och köpte fika och så satt vi och pratade :) Sen vid 23, gick jag hem till mig :) 


Torsdagen den 26e ^^ 

Vakna, gick och mötte E, var med V och A ett tag, var och åt med älskling. Gick och var med E igen, fikade. Sen så gick vi och bada :) Sov hos E ^^ Gick ut en sväng och träffade R också :)


Fredagen den 27e ^^ 

Vi vaknae, så gjorde oss iordning :) Så gick jag och mötte A :) Gick sen på stan lite för mig själv ^^ Träffade några vänner :P Sen gick jag hem, duschade, sminkade mig och sen gick jag och mötte J :) Sen drog vi till en fest :) Minns inte så mycket mer av kvällen, men sen gick jag till E och sov där ^^ 


Lördagen den 28e ^^ 

Gjorde ingenting på hela dagen, och det var underbart! 


Söndagen 29e ^^ 

Och fortsatte med det dagen efter ;)


Måndag-Torsdag 

Jobbade från 9-15. Sen gick jag hem och tog det lugnt! :) Var med några vänner och så men ingenting ansträngande ^^ 


Torsdagen-Lördagen den 2e-4e ^^

Blev bjuden på Arvika hamnfest av några kompisar :) Festade loss och hade det super :d  


Ska nu gå och äta, så jag fortsätter med de sista dagarna direkt jag har tid :)





Puss alla! ;* 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iitsmmyllife - 27 december 2012 21:45

Typiskt mig att alltid komma efter i bloggandet! riktigt besviken på mig själv nu..      slänger bara in ett snabbt nu, orkar inte så mycket mer! sjuk och jävlig :(            puss alla! ;* ...

Av iitsmmyllife - 17 november 2012 16:11

Kör hiss&diss idag för första gången! :) har ingen dator för tillfället, så har inte hunnit fixa något speciellt än ^^ men det kommer! ;) Hiss! Jag vill hissa kissie! Som amatörbloggerska måste man ju ha förebilder, och hon är min :) det har...

Av iitsmmyllife - 17 november 2012 16:03

En liten bildbomb, säkert flera samma men bättre än ingenting! :) Ge gärna förslag på vad ni vill att jag ska blogga om! :) typ, filmtips, smink, frågestunder, hiss&diss osv. Det var allt för mig! Puss hej ;*...

Av iitsmmyllife - 27 oktober 2012 10:49

Riktigt längesen det blev ett inlägg nu, måste erkänna att jag skäms lite :$ Iallafall så ligger ja och myser med älsklingen till criminal minds...

:)

Av iitsmmyllife - 20 september 2012 18:20

Nyss kommit hem efter en roadtrip med min fina vän S :) fick mig en parfym, en tröja och lite smink :d happy day! ;) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards