Direktlänk till inlägg 14 augusti 2012

Åååååååh! :d

Av iitsmmyllife - 14 augusti 2012 23:51

Var bara tvungen att slänga in ett inlägg nu! :d

Vaknade nyss av något konstigt ljud, blev så klart rädd så ringde S, så han fick gå utanför mig och kolla vad det var. Sen helt plötsligt stod älskling framför mig! :d Så underbart att få träffa och pussa på honom igen, även om det inte var så längesen ^^ Så nu äntligen, ska jag få sova ordenkligt bredvid min underbara, fina pojkvän! :) Är så fruktansvärt lycklig :) Och imorgon ska jag tydligen få mig en överraskning! Undrar vad det är ;)



Älskar dig min underbara! Du är det bästa som finns. Jag älskar dig! Puss :*



Puss alla underbart fina! ;***

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iitsmmyllife - 27 december 2012 21:45

Typiskt mig att alltid komma efter i bloggandet! riktigt besviken på mig själv nu..      slänger bara in ett snabbt nu, orkar inte så mycket mer! sjuk och jävlig :(            puss alla! ;* ...

Av iitsmmyllife - 17 november 2012 16:11

Kör hiss&diss idag för första gången! :) har ingen dator för tillfället, så har inte hunnit fixa något speciellt än ^^ men det kommer! ;) Hiss! Jag vill hissa kissie! Som amatörbloggerska måste man ju ha förebilder, och hon är min :) det har...

Av iitsmmyllife - 17 november 2012 16:03

En liten bildbomb, säkert flera samma men bättre än ingenting! :) Ge gärna förslag på vad ni vill att jag ska blogga om! :) typ, filmtips, smink, frågestunder, hiss&diss osv. Det var allt för mig! Puss hej ;*...

Av iitsmmyllife - 27 oktober 2012 10:49

Riktigt längesen det blev ett inlägg nu, måste erkänna att jag skäms lite :$ Iallafall så ligger ja och myser med älsklingen till criminal minds...

:)

Av iitsmmyllife - 20 september 2012 18:20

Nyss kommit hem efter en roadtrip med min fina vän S :) fick mig en parfym, en tröja och lite smink :d happy day! ;) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards