Alla inlägg den 20 juli 2012

Av iitsmmyllife - 20 juli 2012 09:54

Nyss vaknat :) Sitter i sängen och kollar på något på tv:n ^^ Kollade på Horton igår kväll :P Så söt film :) Haha ^^ 


Lyssnat på Tröjan du hatar hur många gånger som helst nu :P Förstår inte riktigt varför, men jag fastnade verkligen för den nu när det var så längesen jag lyssnade på den ^^ 



Har börjat packa lite inför att åka till mamma :) Vet inte riktigt när jag åker dit men blir nog på söndag eller måndag :) Ska städa rummet och fixa allt innan jag blir borta i 3 veckor igen :) Stressig sommar ^^ Direkt jag kommer till mamma ska jag träffa fina och prata med honom om allt hur vi ska göra med oss osv :) Hoppas allt går bra då :)


Ikväll ska jag förmodligen ut med några av mina fina vänner och göra staden osäker :) Haha  om jag orkar:P Sen ska jag nog ta det lugnt resten av tiden här hemma innan jag ska åka igen :) Ska bli så gott att träffa alla igen! :) Nej, nu ska jag nog börja städa och tvätta så det blir klart någon gång :) 





Puss alla! ;* 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards