Alla inlägg den 22 juli 2012

Av iitsmmyllife - 22 juli 2012 21:58

Pratat med fina tills nu ^^ Har pratat om allt och ingenting :) gulliga hjärtat <3 J står och lagar mat till oss, och jag kollar just nu på mamma Mia på 3:an :P Haha, han är ju för go ^^ Hyr ghost rider för att jag älskar Nicolas Cage, Iron Man 2 för att jag älskar Samuel L. Jackson och the dark knight för att jag älskade superhjältar när jag var liten ^^ Helt otroligt söt vän :) Nu är han klar med maten (som han värmde) så nu ska vi äta pizza, kolla klart på mamma mia sen ska vi äta chips, kolla på en film sen äta godis, kolla på en film sen sova, kolla på en film :P Han har sina egna idéer den alltså! :) Nej, nu säger jag god natt till er alla underbara :) Och förlåt för dåliga bilder -.- Min IPhone 4 är på lagning så har min 3GS just nu ^^


Puss alla! ;*

Av iitsmmyllife - 22 juli 2012 20:55

Har legat och vilat nästan hela dagen :) Pratat med en bakfull snygging och kollat på Disney Channel<3 Är så fruktansvärt trött så tänkte ta på en film och sova, men så kom jag på att jag skulle läsa istället då jag inte har någon film att kolla på än, då jag väntar på att min fina vän kommer upp till mig med en film som han ska låna och se med mig. Har så snälla och fina vänner! :) Är dock lite skeptisk mot vad jag kommer att få kolla på då han och jag har väldigt olik smak på filmer ^^ Måste se hela och se någorlunda road ut när han är söt och kommer till mig med mat, cola, godis, film och sällskap :) Och tar hand om lilla mig när jag är sjuk! Buhu, stackars mig ;) Haha! Han skulle komma någon gång lite efter 9 så får jag bör nog prata en sista gång med min jättefina innan min vän kommer :) Haha, stackars kille! Han vet inte vad han har gett sig in på när han sa att han skulle ta hand om mig nu när jag är sjuk ;) Kan vara jävlig i vanliga fall, men är som värst när jag är nyvaken, sjuk och uttråkad :P Och nu råkar det vara så att jag är nyvaken, sjuk och uttråkad just i detta nu :) Han kommer inte att få det lätt ikväll/natt kan jag lova ;)


Nu ska jag ringa min fina och prata lite med honom :) ska till honom redan på tisdag, ååh jag längtar så efter att få pussa på honom och vara mysa :') Är otroligt glad att jag fick dig, har nu inga som helst planer med att låta dig gå! :)



Puss alla! ;*

!<3

Av iitsmmyllife - 22 juli 2012 15:09

Unnade mig en riktig sovmorgon idag! :) Är ju sjuk, men nu känns det mycket bättre ^^ Vaknade faktiskt när finaste ringde mig, klockan 3 inatt! Så pratade med en riktigt full goding när jag var nyvaken och grinig :P Han var dock inte hemma hos sig än, men an ringde för att han ville prata med mig innan det blev alldeles för sent och innan han somnade, sötnosen! Usch jag är så lycklig nu när allting löst sig, och jag känner att jag litar på dig igen :) Då jag är otroligt svartsjuk -.- Nej, nu ska jag gå upp och äta, sen ska jag packa och prata med min syster om jag kanske ska till henne på tisdag :)




Puss alla! ;*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards