Alla inlägg den 21 juli 2012

Av iitsmmyllife - 21 juli 2012 22:49

Trött som svinet! Lägger mig och kollar på någon film nu, i väntan på att finaste ska ringa när han kommit hem till sig efter en vild utekväll! Vill inte vara sjuk! Vill också ut med fina vänner och ha kul! Nej, nu ska jag nog sova. Hoppas att jag vaknar när han ringer. Svarar jag inte måste du ringa mig imorgon ;) Och jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera osv! Direkt jag hittat orken till att göra något som jag kan skriva om :) Haha. Ja, det är väll iallafall bättre än ingenting ^^ Vet inte heller vilken film jag ska titta på :O Får väll bli någon romantisk gammal goding ;) Nu när mitt liv känns som en film! :D Nu mina vänner, är det min tur för lyckan :) Tack R, för allt du gör för mig och för att du gör mig otroligt lycklig! :)

Skriver imorgon igen, om jag inte skriver redan sen om jag vaknar när han ringer och inte kan somna om efteråt ^^




God natt och puss alla fina! ;*

Av iitsmmyllife - 21 juli 2012 11:43

Städar garderoben, hitta dina gamla kläder :P Så nu åker dom ut! Haha :) 



Vaknade för kanske 20 minuter sen, lyssnar på musik och städar ^^ Blir dock inget till mamma men ska ju fortfarande till pappa, så nu är det bara till att göra allt klart :) 


Blev inget ut för mig igår då jag somnade innan jag hann att göra mig iordning :P Inte det bästa jag lyckats med, men hellre somna innan än efter jag var klar ^^ Har nästan ingenting att skriva, så uppdaterar när jag har gjort något med mitt liv! ;)





Puss alla! ;* 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards