Direktlänk till inlägg 22 juli 2012

Grunden till svartsjuka är rädslan att förlora den man älskar!

Av iitsmmyllife - 22 juli 2012 20:55

Har legat och vilat nästan hela dagen :) Pratat med en bakfull snygging och kollat på Disney Channel<3 Är så fruktansvärt trött så tänkte ta på en film och sova, men så kom jag på att jag skulle läsa istället då jag inte har någon film att kolla på än, då jag väntar på att min fina vän kommer upp till mig med en film som han ska låna och se med mig. Har så snälla och fina vänner! :) Är dock lite skeptisk mot vad jag kommer att få kolla på då han och jag har väldigt olik smak på filmer ^^ Måste se hela och se någorlunda road ut när han är söt och kommer till mig med mat, cola, godis, film och sällskap :) Och tar hand om lilla mig när jag är sjuk! Buhu, stackars mig ;) Haha! Han skulle komma någon gång lite efter 9 så får jag bör nog prata en sista gång med min jättefina innan min vän kommer :) Haha, stackars kille! Han vet inte vad han har gett sig in på när han sa att han skulle ta hand om mig nu när jag är sjuk ;) Kan vara jävlig i vanliga fall, men är som värst när jag är nyvaken, sjuk och uttråkad :P Och nu råkar det vara så att jag är nyvaken, sjuk och uttråkad just i detta nu :) Han kommer inte att få det lätt ikväll/natt kan jag lova ;)


Nu ska jag ringa min fina och prata lite med honom :) ska till honom redan på tisdag, ååh jag längtar så efter att få pussa på honom och vara mysa :') Är otroligt glad att jag fick dig, har nu inga som helst planer med att låta dig gå! :)



Puss alla! ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iitsmmyllife - 27 december 2012 21:45

Typiskt mig att alltid komma efter i bloggandet! riktigt besviken på mig själv nu..      slänger bara in ett snabbt nu, orkar inte så mycket mer! sjuk och jävlig :(            puss alla! ;* ...

Av iitsmmyllife - 17 november 2012 16:11

Kör hiss&diss idag för första gången! :) har ingen dator för tillfället, så har inte hunnit fixa något speciellt än ^^ men det kommer! ;) Hiss! Jag vill hissa kissie! Som amatörbloggerska måste man ju ha förebilder, och hon är min :) det har...

Av iitsmmyllife - 17 november 2012 16:03

En liten bildbomb, säkert flera samma men bättre än ingenting! :) Ge gärna förslag på vad ni vill att jag ska blogga om! :) typ, filmtips, smink, frågestunder, hiss&diss osv. Det var allt för mig! Puss hej ;*...

Av iitsmmyllife - 27 oktober 2012 10:49

Riktigt längesen det blev ett inlägg nu, måste erkänna att jag skäms lite :$ Iallafall så ligger ja och myser med älsklingen till criminal minds...

:)

Av iitsmmyllife - 20 september 2012 18:20

Nyss kommit hem efter en roadtrip med min fina vän S :) fick mig en parfym, en tröja och lite smink :d happy day! ;) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards